Ázsiában nem felejtették még el, hogy a robogókat mire találták fel: olcsó, egyszerű közlekedési eszköznek. A dél-kelet-ázsiai piacra szánt Yamaha Y16ZR pontosan ilyen, a Honda Cub klasszikus receptjét viszi tovább, csak sportos külsővel felütve. Az európai szemnek a végeredmény ronda, mint a lóharapás, mintha egy SuperCub, egy YZF-R3 és egy Fiat Multipla transzraciális gruppenszexéből született volna.
Nyélgázélmény diszkont áron
Mókásabb egy lassú motorral gyorsan menni, mint egy gyors motorral lassan.

A blokk egy 155 köbcentis, vizes egyhengeres, melyhez hatos váltó tartozik, és 17 lóerőt szabadít a hátsó kerékre. Az igáslovak között tehát sportosnak számít, és a célközönség látja benne a dögöt, talán az éles vonalak elterelik a figyelmüket a szívószál első villáról. Malajziában 770 ezer forintba kerül, és ez az a modell, amelyet soha nem fognak Európába hozni. Függetlenül a kibocsátási értékektől, ezzel a külsővel nálunk eladhatatlan lenne.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.