Milyen lenne egy BMW GS 1800 köbcentivel?
A BMW alkatrészekre és kiegészítőkre specializálódott Nippy Normans-nál játszottak el a gondolattal, milyen lenne, ha a bajorok úgy döntenének, hogy az R18-hoz fejlesztett 1802 köbcentis bokszermotort egy túraenduróba is beépítik.

Elsőre furcsán hangzik, de jobban végiggondolva nem lenne az ördögtől való egy csodálatos nyomatékú, az úthibákra fittyet hányú utazómotor. A súly némileg elszaladna, akár 280 kilóig, de a súlypont mélyen lenne, és ha a 90 lóerős teljesítmény nem is verné le az égről a csillagokat, de feltehetően elég lenne - túrázáshoz úgysem kell több, a 158 Nm pedig mindenért kárpótol.
A Nippy Normans grafikusai az R 1250 GS vázába photoshopolták bele az R18 blokkját, sőt, egészen odáig mentek, hogy megnézték küllős felnivel és az RS öntött felnijeivel is.
A BMW eddig nem mutatta jelét, hogy a cruiser/custom vonalon túlmenne az R18-cal, pedig lenne benne potenciál.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.