Itt a Honda Rebel 1100
Időszerű volt CMX 1100 Rebel bemutatása, hiszen eddig az 1000-es és 1100-as soros kéthengeresüket kizárólag az Africa Twinekben használták.

A Rebelbe a blokk legújabb, 1084 köbcentis változatát építik, mely a lapos cruiserben 87 lóerőt tud 7000-es fordulaton, és 97 Nm a maximális nyomatéka 4750-nél - vagyis mind a két érték szerényebb az Africa Twinnél, de úgy ítélték, hogy ez a karakter illik jobban egy cruiserhez - éppen ezért növelték meg a lendkerék tömegét is.
Ezek már mindent tudnak
Csak a hangsúlyok vannak máshol: egyik inkább kényelmes, a másik pedig inkább ügyes.
Az elektronika igen hasonló ahhoz, amivel az Africa Twinben is találkoztunk, van három alap vezetési mód (standard, rain, sport), és egy személyre szabható opció. A nyomatékszabályzás három lépésben állítható, valamint van wheelie control is. Az opcionális DCT-hez is háromféle karakter tartozik, illetve ezek mellett ott van még a manuális mód.
Az 1100-as Rebel sem lesz nagy dög motor, mindössze 700 mm-es ülésmagasságot ígérnek, elöl 130-as, 18 collos gumival, hátul pedig 180 mm széles, 16 coll átmérőjűvel. A váz új, építési elvében az 500-asét követi, de vaskosabb csövekből áll, illetve a futómű is masszívabb: elöl a klasszikus iskola szerint hagyományos villát találunk, hátul pedig kétoldali rugóstagokat.
Elöl egyetlen tárcsaféket látni, melynek 330 mm az átmérője, és egy radiálisan rögzített nyereg mar bele. Az 500-ashoz hasonlóan ezen is ledes a fényszóró. Az alapváltozat 3 649 000 forint lesz, míg DCT váltóval 3 989 000 forintot kérnek majd érte.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.