Itt a Triumph Trident 660
A Triumph végre leleplezte a Trident 660-at, amely az angol márka közepes méretű, olcsó modellje lesz - mármint úgy olcsó, hogy az eddigi alapmodellnek számító Street Triple 765 alá lövik be.
Nyélgázon táncol, és imádom
Még Charlie Sheen legjobban sikerült születésnapi buliján is túltesz, intravénás kábítószerek csak ígérni tudják, amit ez bármikor kivág az aszfaltra.

A blokk a régi 675-ös háromhengeresen alapul, de alaposan átdolgozták, több mint hatvan alkatrész új benne, és a karaktere is egészen más, mint ami a Daytonában vagy a Street Triple 675-ben volt: 80 lóerős és 64 Nm nyomatékkal rendelkezik, és ezt lineárisan adja le.
Ezt a műfajt semmi nem tudja jobban
Egyszerűségével, kezelhetőségével és karakterével simán kiérdemelte a világ legjobb naked bike-ja címet. És ennek már tíz éve.
A nyomaték 90%-át már 3000-es fordulattól tudja, és csúszókuplunggal is ellátták. A váz acélcsövekből épül, szép lengőkarral, és a Triumph-nál azt állítják, hogy a kategória legkezesebb motorját alkották meg.
Két gyújtástérkép közül lehet választani (road és rain), illetve van benne kikapcsolható kipörgésgátló. Az ABS és a kipörgésgátló kizárólag a kerekek forgáskülönbségéből dolgozik, nem használnak IMU-t, illetve csak a TC kapcsolható ki, a blokkolásgátló nem.
A világítás ledes, a futóművet a Showa szállítja, elöl semmilyen állítási lehetőség nincs, hátul is csak a rugóelőfeszítés állítható. A fékek a Nissintől érkeznek, onnan sem a csúcsmodelleket rendelték be.
A kör alakú TFT műszerfal rendelkezik okostelefon-csatlakozási lehetőséggel, és képes együttműködni a GoPro kamerákkal és a navigációval.
A Triumph-nál a Trident 660-at a Honda CB650R, az MT-07 és a Kawasaki Z650 ellenfelének szánják.
Inasba rak mindent
Négy éve ezzel tették újra szexivé a középkategóriát. És most megint odavertek.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.
- Hírek
Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.
- Hírek
MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.