Kedves Nepperűző!
A kérdésem röviden ennyi: Yamaha YZF750R vagy Honda VFR750 RC36? Mindkettőben megfogott valami, de nem tudok tapasztalat hiányában dönteni.
A keretem félmillió forint, és egy kezes, gyors, túrázható motort szeretnék vásárolni. Ha van más javaslat, azt is szívesen fogadom, de lehetőleg valami japán legyen. Kövezzenek meg, de japánbuzi vagyok. 180 cm vagyok, 100 kg és újratanuló motoros.
Köszönettel:
Béla
Kedves Béla!
Te aztán tudod, hogyan kell feladni a leckét! Az RC36-os Honda VFR750 atom legenda, nem nagyon tudok olyan érvet felhozni ellene, ami az YZF750R-re ne lenne igaz. Számomra viszont sokkal különlegesebb, az egykarú villától kezdve a V4-ig rengeteg imádható részlete van, és egészen biztosan durván fel fog menni az ára. Ismerősi körben is több ilyen motor van, csak ajánlani tudom.

Ugyanakkor az YZF750R sem rossz bringa, sőt, a formája talán frissebb, mint a Hondáé, ezekkel a cicaszemekkel, a fordított telóval és a szabadon hagyott vázzal nagyon jól néz ki. A soros négyhengeres annyira nem izgalmas, mint egy V4, a motor körül sincs akkora hype, de ez is jó vétel. A Yamaha a maga idejében sokkal sportosabb volt a sport-túra irányba eltolt Hondánál.
Ez tipikusan az a helyzet, hogy menj egy kört mind a kettővel, és amelyiken jobban érzed magad, azt vedd meg.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.