Kedves Nepperűző!
Valódi 50 ccm-es robogó vásárlásán töröm a fejem, melyet főképp a fővárosban használnék. Jópár robogón töltött idény van mögöttem, közte párat kvázi ötvenesként használtam, de ehhez már öreg vagyok, így maradnak a valódi ötvenesek. Szereléshez nem értek, így új robogókat kezdtem keresni, így akadtam a magyar tervezésű és összerakású Motowell-re, ami árában is reális alternatívának tűnik. Mi a véleménye a Motowellről általában, ezen belül a Crogen RS 2T-ről?

Köszönettel,
András
Kedves András!
A Motowell magyarságát nem az én posztom megítélni, de ha jól tudom, az alvázszám alapján nem magyar termék. Kínában készül, jellegzetesen kínai alkatrészekből összerakva, a kincstári szöveg szerint magyar tervezésű. Amit róluk tudok, azokból egyikre sem vennék mérget, ugyanis magukról főleg jót terjesztenek, az annak szögesen ellentmondó vélemények pedig a konkurenseiktől jutott el hozzám. Nagyjából a tulajdonosoktól is ilyen, egymásnak eléggé ellentmondó véleményeket hallottam: valakinek évek óta hibátlanul működik, másnak másfél év után minőségi gondjai akadtak.
Két-háromszáz ezer forintból én inkább egy pár éves, használt japán vagy olasz robogót vennék, és lehetőleg gyári alkatrészekkel szervizelném - különös tekintettel a csapágyakra és a hajtás elemeire.
Üdv:
Nepperűző
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Új Moto Guzzi V7 Sport 2025-re: 67 lóerő, IMU és dupla tárcsafék
Túlzás lenne sportosnak hívni a V7 Sportot, de az új villák, a radiálisan rögzített dupla Bermbók és a hajszálnyi erőnövekedés mégis jelent valamit.
- Tesztek
Motoros újságíró élete és szenvedése a jéghideg skót esőbenTeszt: Triumph Tiger 1200 GT Pro
Vigyázat, az anyag nyomokban Triumph Tiger 1200 GT Pro-t tartalmaz, de inkább azokról szól, akik nem nem akarnak örökké élni.
- Hírek
A szuperbrutál Harley-Davidson, amiről az Euro5+ miatt lemaradunk
A Harley-Davidson CVO Road Glide RR-ben nem vicc a két "R" betű. Csak éppen nekünk nem lesz hozzá semmi közünk.