Kedves Motordoktor!
Városi, elővárosi közlekedésre (és némi laza, rövid túrára) szánt robogót keresek, 250-300 ccm-es hengerűrtartalommal. Régóta tetszik a Yamaha XC vagy VP300-as modellje - az elnevezésen kívül van különbség?
További kérdésem, hogy van-e valamilyen tipikus nyűgje, hibája, amire érdemes odafigyelni, illetve olyan évjárat, amelyet inkább kerülni érdemes? Illetve van-e más ajánlatod ebben a hengerűrtartalom-tartományban? Én 185 cm vagyok, a keret pedig 3-400e Ft.
Előre is köszi a választ!
Üdv: Tamás
Kedves Tamás!
Az XC-vel kezdődő típusnevű X-City elődje volt a VP-vel kezdődő Versity, ez a különbség köztük. Ezek jellemzően megbízható, jó minőségi robogók, műszakilag a Yamaha X-Max-szal azonosak, csak a kerekük nagyobb. Mivel típushibájuk nincs, ezért az állapotra kell figyelni, a témát egyébként már korábban körbejártuk, a kérdés előtt ezért tanácsos rápróbálni a keresőben, hátha írtunk már róla.

Üdv:
Nepperűző
Motort vagy robogót venne? Kérdezze a Nepperűzőt!
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.