Eladó a négyütemű Simson
Még ősszel dumáltuk Mopedblog Ágostonnal, hogy nincs még egy olyan kétkerekű, ami olyan indulatokat váltana ki, mint a Simson. A képbe kerüléshez érdemes ennek a posztnak a kommentjeibe beleolvasni. Kérdezgettem is a kollégákat, hogy melyik autómárka képes hasonlóan bevonzani a trollokat - BMW, Honda, Alfa, Subaru, záporoztak a válaszok, és egyből életre is keltek a legszebb történetek. "Hondásokról írjál rosszat, bazdmeg" - szakadt ki egy keserű emlék Assurból, majd Bandi jegyezte meg lemondó hangon, hogy örök helye van a Subaru fórum köpőcsészéjében, amióta szájára vette az új STi-t. De egyik sem mérhető a Simsonhoz.

Ugyanis Simsonja mindenkinek volt, és vagy az idő megszépítette, vagy azóta sem jutott jobb neki - míg Impreza WRX STi azért nem áll minden vidéki porta előtt. Ezek fényében tényleg csak nagyon óvatosan merem megmutatni a négyütemű Simsont, 107 köbcentis, kínai Loncin blokkal, automata váltóval.

Sajnos a leírás elég szűkszavú, de szaros 110 ezer forintért kinek nem kéne, hanggal és kinézettel?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.