2010.07.22. 11:41

Már-már hétköznapinak számít a sok tetovált motoros, de a Pilot Extrafine reklámjában mégis az újdonság erejével hat a sok kivarrt figura. A kampány titka az extra finom golyóstoll és a vidám sárga LEGO-emberek: ilyet még nem láttunk korábban.

A kampányt a barcelonai Grey ügynökség készítette, a művészeti vezető Jose Miguel volt, a rajzolók pedig Diogo Dutra és Malen Feliz. Kedvencünk a motoros, de a ribancrendszám is nagyot üt. Jó lenne, ha a LEGO is lépne, sok apuka szívesen játszana a gyerekkel, ha ilyen vagány tetkós emberkékkel építhetnék meg álmaik kicsinyített motorépítő műhelyét.

 

Az oldalról ajánljuk

MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
  • Hírek

MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve

Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.

tegnap, 09:22
Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
  • Hírek

Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto

A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.

április 23., 13:29
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
  • Hírek

Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM

Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.

tegnap, 14:40