Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
Ez a befektetés lehetővé teszi, hogy nagy teljesítményű lézerekkel porított fémből magas szilárdságú alkatrészeket állítsanak elő.
Ennek értelmében nem lehet majd hangosabb az új Akrapovic, és a DB-killert sem lehet csak úgy kihámozni belőle.
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
Triumph Speed Triple 1200 RS, csak a lényeg: hamar kikapcsoltam az elektronikát, és egykeréken indultam a zöldre, első keréken gurultam a pirosra.
A motorosokra vonatkozó szigorított sebességkorlátozó jelzéseket pedig a legtöbben egészen egyszerűen figyelem kívül hagyják.
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
Argentínában a Márquez fivérek ismét kirobbanó formában motoroztak, Pecco még keresi a ritmusát, a dobogóra pedig felfért egy váratlan versenyző. – Összefoglaló.
Ez egészen csavaros lépés egy olyan cégtől, ami egy időben azért volt érdekes, mert hírnevét Harley blokkokból épített nem cruiserekre építette.
Üreset rúgni versenyen? Azt már nem lehet! Frissített egy nagyot a Triumph a Moto2-es hajtásláncon, most így néz ki a váltókiosztás: N-1-2-3-4-5-6.
Marc Marquez, Ducati Panigale V2 - ebből jó felvétel lesz, gondolták az Insta360-nál. És az lett!
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
A 2025-ös modellév legfőbb újdonsága nem csak a megnövelt lökettérfogat (1043 helyett 1099 ccm), hanem az SE verzió megjelenése.
A legegyszerűbb megoldás sokszor a legjobb is egyben, nem kell félni tőle.
Létezik, hogy nincs visszajelző? És különben is, hát milyen értékek azok, amiket mértem?
A benzin kevés, vagy a levegő sok?