Ez a BMW nem beindul, fellázad
Fotelmotoros: BMW R 1250 RT
Miért vagyok RT-fan? A szépsége fogott meg? Nem, az RT nem szép. Az ereje nyűgöz le? Biztosan nem! A kilencvenes évek RT-i kövérek és gyengék voltak, ha menni kellett akkor csak szuszogtak. A kétezres évek elején valamit javult a helyzet, de 2005-ben 110 ló bőven nem számított túlmotorizáltnak egy ekkora túramotorban. Az elmúlt 10 évben 136 lóig kokszolták fel, ehhez már egy új blokkra és 1250 köbcentire volt szükség. Bokszer még ilyen erős nem volt, és menni is úgy tud, mint egy megzavart rinocérosz, de egy Yamaha FJR vagy egy Kawa GTR erőből még mindig a torkán akadna. Akkor meg miért? Mert elment az eszem?
Ha elolvasnád a BMW R 1250 RT tesztjét, ide kattints:
Kapcsolódó
Nem beindul, fellázad!
Ez a bajor motorgyártás csúcsa. Aki mást mond, téved.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
8 órája
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
április 5., 11:21
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
április 2., 14:23