A dolgozó nép motorja
Motoros merítés
A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!
A dolgozó nép motorja
Be kellett látnom, hogy túlvállaltam magam, a kordé elkerülte a szamarat, így eladtam az elsőt. Az egyetlent, amelyiknek voltak papírjai. Sohasem gondoltam, hogy egyszer emiatt válok meg egy motortól, de neki sajnos ez, és az ezt környező bonyodalmak okozták vesztét.

A lemezvillás 100-as
A Pannónia weekendről hazafelé erősen elkezdett melegedni, és ezen a plusz olaj benzinhez öntése sem segített. Végül is az utolsó 50 km-t úgy tettem meg, hogy a balkézben tartott virágpermetezővel időnként adtam egy kis hűtőfröccsöt a hengernek. Mire hazaértem enyhe vízkőnyomok látszottak rajta.
Ritka madár
Mindenhol odajönnek hozzánk az emberek beszélgetni. Ha megállok vele, fényképezik a gépet, a tájékozatlanabbak kérdezgetnek, hogy ezt én építettem-e, az idősebbek könnyes szemmel nosztalgiáznak, hogy ők is Jawán nyomultak fiatalon. Szóval nem mindennapi élmény a Jawa Tramp "fílíng".
Imádnivaló, zajos, pörgős kis tündérvirágoskertem
A 125 köbcentit erőtlennek és kevésnek találtam. Ezért mikor megvétele után, körülbelül a beletett ezredik kilométeren szétment a gyújtásoldali főtengelycsapágy, akkor a teljes blokkfelújításnál elcseréltem ezt a hengert egy 150-esre, amit újra kellett fúrni. Emellett gyári, használatlan dugót sikerült bele szereznem.
Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait? Írjon Népítéletet!