A Yamaha 2013-ban mutatta be a Yamaha MT-09-et, és az agresszív karakterével és igényes megoldásaival hamar belopta magát az izgalmas motorra vágyó közönség szívébe. 2017-ben aztán jött a frissített kiadás, most pedig már készülhetünk a 2021-es, új modellre, melybe mélyebben is belenyúlnak, például várhatóan nagyobb lesz a lökettérfogata.
Meg fog ölni
Bele van kódolva a balhé, mint amikor buliba indulva először a kést teszed el, és csak utána a tárcád.

A német közlekedési hatóságnak beadott jóváhagyási dokumentumok alapján úgy tűnik, hogy a következő MT-09 nagyobb blokkot fog kapni, ugyanis a beadványban a motorra MTN890D kódnéven hivatkoznak, miközben a jelenleg kapható modell - a 847 köbcentis blokkjával - az MTN850D gyári kód alatt fut. Tehát nem elrugaszkodott gondolat, hogy a háromhengeres motor közelebb fog esni a 900 köbcentihez. Az új blokk egyfelől már teljesíteni fogja az Euro5-öt, illetve a 115 lóerőről 120 lóra izmosodik.
Az új CP3-as motort minden bizonnyal megkapja az összes testvérmodell, tehát az MT-09 SP, a Tracer 900, a Tracer 900 GT , az XSR900 és a Niken is. A hivatalos bemutatókra még az ősszel sor fog kerülni, és 2021-ben indul a forgalmazásuk.
Megint a japánok csinálták meg rendesen
Olyan, mint egy normális motor, csak lerobbanthatatlanul rajta van az úton.
Eléggé férfi vagy hozzá?
Eszeveszetten menő, látványos, és kiváló motor, de acélos golyókat kíván.
Szegény ember Multistradája
Ugyanazt a járművet használnád városban, túrázni és veretni, de nem kell 160 lóerő? Ez tudja.