Kompresszoros Africa Twinek jöhetnek
Egy olyan kompresszoros Africa Twin terveit szabadalmaztatta a Honda, amivel új érdeklődőkhöz juttathatják el a modellt. A tervrajzokon látott túraendurós felépítést azonban valószínűsíthetően más modellek is hasznosíthatnák. Feltöltős Rebel és NT? Oké, jöhet!

A Hondától egyelőre nem érkezett hivatalos válasz arra, hogy mik a terveik a feltöltött motorral, de két forgatókönyvet könnyen megelőlegezhetünk. Az egyik szerint a gyártó már készül a várhatóan tovább szigorodó környezetvédelmi normák teljesítésére, de az sem elvetendő, hogy egészen egyszerűen csak a maguk módján szállnak be a teljesítmény versenybe.

A 102 lóerős Africa Twin jelenleg nem összevethető a sportos túraendurók világának olyan igazán erős jelentkezőivel, mint mondjuk a 170 lóerős Ducati Multistrada V4, a 160 lóerős KTM 1290 Super Adventure vagy akár a 136 lóerős BMW R1250GS.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.