Street 125EX: bővült a Suzuki Burgman család
Bár a Suzuki Burgman nevet a legtöbben a nagyobb, 400-as vagy akár pár évvel ezelőttig a 650-es díványrobogókkal kapcsolják össze, a japánok ezeknél kisebb kategóriákban is jelen vannak vele. Például a 125-ösök közt, ahol most a Street 125EX-szel bővül a kínálat. Rövid időn belül ez a harmadik friss nyolcadliteres robogójuk az Avenis és az Address után.

A legfrissebb Burgman ugyanannak a SEP, vagyis Suzuki Eco Performance blokknak a legfrissebb verzióját, a SEP-alphát kapja, amely a másik két említett gépben is dolgozik. Ez egyben azt is jelenti, hogy egy egészen vékony hajszállal, 0,1 lóerővel gyengébb, vagyis 8,7 helyett 8,6 lovas, ezt a teljesítményt 6500-nál adja le.
A takarékosság jegyében start-stopot, újfajta alapjárati rendszert, valamint úgynevezett csendes indítást (Silent Start System) kapott a kis Burgman Street. Az ülés alatti tároló 21,5 literes, elöl pedig két zárható ajtót találunk, amelyek egyike tárolórekeszt, a másik USB-aljzatot rejt. Az Avenishez és az Addresshez képest valamivel hosszabb a tengelytáv, és keményebb az első futómű.
Míg a másik két 125-ös robogó már jövő év elején kapható lesz, a Burgman Street 125E-re kicsit tovább, tavaszig kell várni. Az árak még nem ismertek.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.