Még erősebb lett a BMW S 1000 RR
Tovább hegyezte az S 1000 RR-t a BMW, ez pedig részben számokban, részben pedig majd a versenypályán lesz érezhető. A bajorok a blokkon kívül a futóműhöz, az aerodinamikai csomaghoz, a dizájnhoz és az elektronikához is nyúltak.

A soros négyhengeres finomítása során három lóerőt találtak, így az eddigi 207 helyett immár 210 Euro 5-kompatibilis ló húzza az RR-t, és ehhez picivel többet is forog a főtengely: 13.750-et percenként, míg a maximális fordulatszám 14.600. A csúcsnyomatéknak sem a mértéke, sem a leadása nem változott, ugyanúgy 11.000-nél tudja a 113 newtonmétert.
A kipörgésgátló egy Slide Control funkcióval bővült, amely két fokozatban állítható, és leginkább a kanyarból való kigyorsításnál lehet jelentősége, de az ABS Próhoz társított Brake Slide Assisttal nemcsak a kanyarból kifelé, hanem befelé is kontrolláltan csúsztathatjuk a gépet. A futóművön és a vázon is csiszolgattak, az első villaszög például 0,5 fokkal lett laposabb, ezzel más adatok is változtak, köztük a tengelytáv, és összességében még precízebb irányíthatóságot ígérnek a gyáriak. Az aerodinamikát kis szárnyakkal igyekeztek javítani.
Az új S 1000 RR külsőre főleg az orr- és farrészt szemlélve különböztethető meg könnyen a kifutó modelltől. Három új színt is kínálnak hozzá: olyan fantázianeveken, mint a Blackstorm, Style Passion in Racingred és Lightwhite uni/BMW M.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.