Pofás lett a CFMoto kettőötvenes roadstere
Nagy a pörgés manapság a CFMoto háza táján. Tavaly a nemrég alapított Zeeho almárka alatt bemutatták a Cyber típusú elektromos robogójukat, Európába hoznák a guszta 700 CL-X-et, sőt, brutális sportgépet is villantottak.
Végre kézzel fogható, de még mindig titokzatos a CFMoto sportgépe
Az SR-C21 európai szemmel is jól néz ki, a technikáról viszont egyelőre keveset tudni.

Most a neo-retró vonalat erősítik új naked bike-jukkal, ami a 250 CL-X lett. A fazon nagyon rendben van, a motor szépen ötvözi a modern stílust a retróval. Az új CL-X a remek stílusa mellé egy kellően húsos, a valóságnál egy számmal nagyobb motor benyomását kelti. Az új kettőötvenesre roadsterként és naked bike-ként is hivatkoznak.
A műszaki alapok a 250 NK modellből érkeznek, ami szintén naked, csak épp a modern vonalat képviseli, a stílus pedig a nagytesó, a szintén neo-retró 700 CL-X-től származik. Fontos eltérés az NK változathoz képest, hogy jelentősen átszabták az üléspozícíót: a magasabbra helyezett és szélesebb kormány miatt egyenesebb háttal ül a CL-X vezetője.
A futómű elemei a KYB-től érkeztek, a lámpák teljesen LED-esek, elöl X-alakú, hangsúlyos menetfénnyel, de jutott a motorba kétcsatornás ABS és digitális műszerfal is.
A motort Indiában mutatták be és elsősorban ázsiai piacokra szánják: első körben Malajzia és Indonézia kap majd az újdonságból, de ez a lista később más országokkal is bővülhet. Az is kiderült, hogy lesz, ahol 300 CL-X néven, a 300 SR-ből megismert 292 köbcenti blokkal forgalmazzák majd.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.