Enduró? Robogó? Mindkettő!

2021.11.29. 12:07

A terepes-endurós kinézetű robogók ötlete már nem újdonság, emlékezhetünk ilyesmire bőven, elég a Yamaha BW's-re, a Gilera Stalkerre vagy Typhoonra gondolni. A Honda viszont néhány évvel ezelőtt megcsinálta nagyban is, ez lett a 745 köbcentis X-ADV. Most, a milánói szalonon mutattak egy kisebb kalandrobogót, az ADV 350-et.

Az újdonság részben már meglévő alkatrészekből építkezik, így a blokkot a Forza 350-ből veszi át. A 330 köbcentis egyhengeres itt is 29 lóerőt és 31,5 newtonmétert tud, a hajtás pedig a gyorsulásra és a közvetlen reakcióra van kihegyezve, nem pedig a minél nagyobb végsebesség elérésére. Robogóknál nem túl szokványos módon még kipörgésgátlót is kapunk. 2,8 liter körüli gyári fogyasztási értéke a 11,7 literes tankkal számolva elég meggyőző hatótávot ígér.

A terepes megjelenés persze nem azt jelenti, hogy keményvonalas endurózáshoz ideális az ADV 350. Mindenesetre a hasmagasság 145 mm, a 37 milliméteres első villa rugóútja 125 milliméter, hátul a külső tartályos rugóstag 133 millimétert tesz lehetővé. A 15 colos első és 14-es hátsó felnire terepmintás gumit feszítettek.

Az ülés alatti tárolórekesz a gyári információk szerint két zárt bukósisak befogadására képes, a szélvédő magassága állítható, a műszeregység okostelefonokkal is kommunikál, a HSVC rendszerrel pedig hangutasításokkal is vezérelhető.

Az oldalról ajánljuk

Nyerj vasárnap, adj el hétfőn
  • Tesztek

Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9

Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.

tegnap, 14:20
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

április 11., 15:13