Nemrég készítette el az SE változatot a Z900 RS-ből a Kawasaki. Az egyébként is elég jól sikerült neo-retró gép ezzel kapott egy áthangolt futóművet, új fékeket, valamint egyéb kisebb módosításokat. Alapvetően nem változott a karaktere, de kezesebb és könnyebben irányítható lett, főleg tempós kanyargáskor.

Most hasonló kezelésen esett át a sima Z900, tehát a nem retrós megközelítésű meztelen Kawasaki is. Az első villa maradt 41 milliméteres, teljesen állítható, hátra viszont ez a modell is megkapta az Öhlins S46 rugóstagot. Az SE-t emellett Brembo M4-es radiális monoblokk nyergekkel és 300 milliméteres tárcsákkal szerelik. Vezetési segédletként kipörgésgátlót és választható menetprogramokat kapunk.
Az SE változat persze nem lett erősebb, sem nyomatékosabb az alap Z900-hoz képest. A 948 köbcentis sornégyes ugyanúgy 125 lóerőt és 98,6 newtonmétert tud ebben is, és a menetkész tömeg sem mozdult el a 210 kilogrammról. Ami az árakat illeti, egy közel 1500 angol fontos, vagyis nagyjából 600 ezer forintos differenciára számíthatunk.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.