A Z900 is megkapja az SE-kezelést

2021.09.20. 12:20

Nemrég készítette el az SE változatot a Z900 RS-ből a Kawasaki. Az egyébként is elég jól sikerült neo-retró gép ezzel kapott egy áthangolt futóművet, új fékeket, valamint egyéb kisebb módosításokat. Alapvetően nem változott a karaktere, de kezesebb és könnyebben irányítható lett, főleg tempós kanyargáskor.

Most hasonló kezelésen esett át a sima Z900, tehát a nem retrós megközelítésű meztelen Kawasaki is. Az első villa maradt 41 milliméteres, teljesen állítható, hátra viszont ez a modell is megkapta az Öhlins S46 rugóstagot. Az SE-t emellett Brembo M4-es radiális monoblokk nyergekkel és 300 milliméteres tárcsákkal szerelik. Vezetési segédletként kipörgésgátlót és választható menetprogramokat kapunk.

Az SE változat persze nem lett erősebb, sem nyomatékosabb az alap Z900-hoz képest. A 948 köbcentis sornégyes ugyanúgy 125 lóerőt és 98,6 newtonmétert tud ebben is, és a menetkész tömeg sem mozdult el a 210 kilogrammról. Ami az árakat illeti, egy közel 1500 angol fontos, vagyis nagyjából 600 ezer forintos differenciára számíthatunk.

Az oldalról ajánljuk

Nyerj vasárnap, adj el hétfőn
  • Tesztek

Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9

Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.

április 13., 14:20
Guminyomás is lefújhat a dobogóról
  • Közélet

Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.

Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.

április 14., 16:58
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
  • Hírek

Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?

Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.

április 14., 15:47
MotoGP Katar - 2025.
  • Magazin

MotoGP Katar - 2025.

április 14., 15:11