Míg a MotoGP-ben nagyon is sokat számít, melyik csapat milyen blokkal megy, és hogyan sikerülnek a fejlesztések, addig a Moto2-ben ilyen szempontból egységes a mezőny: 2019 óta mindenkinek a Triumph szállítja a 765 köbcentis háromhengereseket, a gumikat meg a Dunloptól kapják. A csapatoknak vázat és futóművet kell fejleszteniük, ezek jelenthetik a különbséget.

Ami a Triumph-féle blokkokat illeti, további három évig még egészen biztosan maradnak, a brit gyártó ugyanis meghosszabbította szerződését a sorozattal. Így 2022-től 2024-ig marad a kizárólagosság, vagyis továbbra is minden csapat ezekkel a háromhengeresekkel áll rajthoz a Moto2-ben.
Az együttműködés megtoldásáról szóló közleményben a Triumph kiemeli, hogy 2019 óta tizennégy különböző futamgyőztest ünnepelhettek, és született összesen 34 körrekord – köztük újra és újra megdöntött csúcsok. Emellett először sikerült Moto2-es géppel átlépni a 290 km/h-t: az aktuális rekord 301,8 km/h, amit Phillip Islanden állított fel Stefano Manzi.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.
- Hírek
Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.
- Hírek
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.
- Közélet
Érj haza!
Van amiről nem lehet eleget beszélni. A defenzív vezetés kicsit elkoptatott frázis - de ha visszamegyünk, mégiscsak jelent valami fontosat.