Itt az elektromos Harley, ami nem is Harley
Bemutatták az első elektromos motorkerékpárt a LiveWire márkanév alatt. Ahogy azt már korábban megírtuk, ezt a márkát a Harley-Davidson hozta létre, hogy valamelyest elkülönítve dobhassa piacra villanyhajtású járműveit. Azért írom úgy, hogy járműveit, mert itt nemcsak motorokról, hanem egyéb közlekedési eszközökről is szó van, főleg városi mobilitás címszó alatt.

Maga a LiveWire név már ismerős lehet, csakúgy mint a most bemutatott ONE formája. Ez nem véletlen, ugyanis az első elektromos Harley-Davidsonnak is LiveWire volt a neve. Csak ott még a modellt jelölték így, most már a márkát. A ONE pedig annak a gépnek egy óvatosan frissített változata.
Gazdag őrültek, szevasztok!
Öregem, leszakadt a fejem!
Marad tehát a 105 lóerőnek megfelelő teljesítményre képes villanymotor, 116 newtonméteres nyomatékkal, és az elektromos hajtás sajátosságaként nagyszerű dinamikával. Nem változik a 15,5 kilowattórás akkumulátor, valamint a 158 kilométer körüli városi hatótáv.
Bár egyelőre csak az amerikai bevezetésről és árakról van információ, mindenképpen említésre méltó, hogy mintegy 7800 dollárt, azaz közel 2,4 millió forintot faragtak az árból az eredeti Harley LiveWire-höz képest.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.