Rossi láncai a te láncaid is
Ha láncokról van szó, Valentino Rossi és a DID együttműködése elég régre nyúlik vissza. A japán gyártónál most elérkezettnek látták az időt, hogy piacra dobjanak egy, a Doktor nevével fémjelzett terméket – sőt, akkor már mindjárt kettőt is.

Az egyik lánc az 520, a másik az 525 VX Series továbbfejlesztett változata, és már megjelenésében is olyan, mint egy igazi műalkotás. Lézergravírozással tüntették fel egyes szemein Rossi 46-os rajtszámát, valamint a VR46 logót. Emellett pedig arany-ezüst színkombinációt választottak – ezt már már a nyakunkban viselnénk szívesen.
De az persze pazarlás lenne, mert amúgy minőségi a cucc, akár a versenypályázást is jól bírja. Az X keresztmetszetű gyűrűknek köszönhetően kevesebb energiát emésztenek fel, és jelentéktelenebb a kopásuk is. Az 520 VX/VR46-ot 125 és 750 köbcenti közötti gépekre, míg az 525 VX/VR46-ot 400 és 900 köbcenti közöttiekre ajánlja a gyártó. Áruk 40 ezer forint körül mozog, tehát jóval drágábbak, mint a sima DID-láncok.
Rabláncon a motorosok
Állandóan kenni kell, figyelni, feszíteni – a motorosnak igazi rabságot jelent a lánc.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.
- Hírek
Ferenc pápa és a motorok: egy különleges kapcsolat a hit és a közlekedésbiztonság jegyében
Ferenc pápa temetésének tiszteletére Ádám összegyűjtött néhány emlékezetes pillanatot, amikor az egyházfő és a motorok kapcsolatba kerültek.
- Hírek
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.
- Hírek
MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.