Túrásabbra veszi a figurát a GSX-S1000F utódja

2021.06.15. 14:45

Nincs még két hónapja annak, hogy a Suzuki bemutatta a GSX-S1000 modellfrissített változatát, amellyel továbbra is próbáltak a realitások talaján maradni. Akkor azonban még semmit nem lehetett tudni arról, mi lesz a félidomos változat, a GSX-S1000F sorsa, mikor várható a fészlift annál a kivitelnél. Most azonban úgy tűnik, megvan a megfejtés: túrásabb irányba viszik el a modellt.

suzukikerdojeles

Azt már néhány évvel ezelőtt is tudtuk, hogy a GSX-S1000F piszok jó motor, csak éppen azt nem értettük, egészen pontosan kit is képzel el célközönségnek a Suzuki. Ezúttal talán egyértelműbb lesz a meghatározás, a Cycleworld beszámolója szerint ugyanis kiszivárogtak a típusjóváhagyási dokumentumok, amelyekből kiderül, hogy névváltoztatást követően, GSX-S1000T néven vérbeli túragépet készítenek a japánok.

Képek még nem kerültek nyilvánosságra a T-jelzésű GSX-S-ről, így sokat nem tudhatunk biztosan külsejéről. Annyit már most biztosra vesznek a források, hogy a tengelytáv nem változik, a kerékméretet sem piszkálják, és arra is megvan minden esély, hogy a fékek tekintetében megmaradnak a négydugattyús nyergek és a 310-es tárcsák. A motor ugyanúgy 152 lóerőt tudhat, persze Euro 5-ös norma mellett.

Lesznek viszont komolyabb szélvédelmet biztosító idomok, maga a motor magasabb lesz, és a plexit is feljebb engedik. A változatlan tengelytáv mellett a motor teljes hossza néhány centivel megnő, ahogyan a szélesség is. A masszív túragép természetesen nehezebb is lesz. Míg korábban mindössze pár kilogramm volt a különbség a GSX-S1000 és a GSX-S1000F között, addig a T-nél már mintegy 12 kilónyi különbségről beszélhetünk.

A várakozások szerint a Suzuki új, ezres túragépét hamarosan hivatalosan is bemutatják, akkor nyilván a most még hiányzó részleteket is megismerjük. Az pedig még a jövő zenéje, hogyan helyezik el egymáshoz képest a termékpalettán a GSX-S1000T-t és a V-Stromokat.

Az oldalról ajánljuk

Nyerj vasárnap, adj el hétfőn
  • Tesztek

Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9

Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.

április 13., 14:20
Guminyomás is lefújhat a dobogóról
  • Közélet

Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.

Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.

április 14., 16:58
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
  • Hírek

Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?

Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.

április 14., 15:47
MotoGP Katar - 2025.
  • Magazin

MotoGP Katar - 2025.

április 14., 15:11