Különleges munkával töltötték a járványügyi korlátozások időszakát a Team Classic Suzuki szakemberei. A Katana előtt tisztelegve építettek egy olyan egyedi gépet, amelynek alapjait részben versenytechnika adja.

Az alapot mindehhez egy 999 köbcentis négyhengeres biztosítja, nem is akármilyen: konkrétan ezt a blokkot használta 2008-ban a Superbike világbajnokságon a Team Alstare. Bár azt nem említik, hogy a bajnoki ötödik Max Neukirchner, vagy csapattársa, Jukio Kagajama GSX-R1000-esében. Mindenesetre most alaposan átvizsgálták és rendbe rakták, így biztonsággal jön ki belőle a 200 lóerő körüli teljesítmény. A kipufogórendszert a Racefittől szerezték be, és biztosan nem lesz túl csöndes, de egy ilyen motorhoz illik is a kéjes üvöltés.
A vázat szintén az Alstare Superbike-gépétől csenték el, ehhez készült most egyedi segédváz, valamint egy combos hátsó lengőkar. A futóművet az Öhlins szállította. A Team Classic Suzuki XR69-es replika versenymotorjaihoz hasonlóan itt is Dymag CH3 magnézium kerekeket használnak, a fékrendszer elemei a Brembótól jönnek.
Ami a kasznielemeket illeti, egyrészt bátran nyúltak a klasszikus gépekhez elérhető gyári alkatrészforráshoz, eredeti Katana-fejidomot szélesítettek ki, hogy passzoljon. Kiegészítőként szénszálas elemeket is felhasználtak. Szintén a frissességet hivatottak szolgálni a ledes lámpatestek, míg az ülést az olasz Race Seats készítette.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.