Hatalmasat nőtt a Bajaj

2021.06.02. 13:30

Egészen elképesztő növekedést produkált az indiai Bajaj. A márka idén májusban 113 százalékkal több motorkerékpárt adott el, mint tavaly ugyanekkor. A növekvő kereslet egyik okaként éppen a vírushelyzetet lehet megjelölni, hiszen sokan saját egészségüket féltve, a tömegközlekedéstől elfordulva ültek motorra.

bajaj-auto 660 051115033359

Az indiai óriás minden szegmenst igyekszik lefedni, így van háromkerekűjük, Piaggio Ape-fazonnal a RE képében, de említhetjük meztelen gépként a Dominart, vagy cruiserként az Avengert. Emellett pedig a KTM és a Husqvarna partnerei is, ezt a tényezőt sem szabad elhanyagolni. Nem csoda, hogy ma már a legértékesebb márkaként emlegetik, bár népszerűségét nyilván főként ázsiai eredményeinek köszönheti.

Számszerűsítve a mostani sikert, tavaly májusban mintegy 112 ezer Bajaj motorkerékpár talált gazdára, miközben idén több mint 240 ezret értékesítettek. Ez valóban meggyőző növekedést mutat. Az export terén is fényes a helyzet, hiszen ott még nagyobb, 145 százalékos a bővülés. A tavalyi 73 ezer helyett idén már 180 ezer gépet adtak el külföldre – elsősorban a szomszédos országokba.

A márka egyébként még tovább nyújtózkodna, tervüket pedig egy komolyabb modelloffenzívával valósítanák meg. Ennek része mások mellett a Chetak villanyrobogó felélesztése is.

Az oldalról ajánljuk

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

április 11., 15:13
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Nyerj vasárnap, adj el hétfőn
  • Tesztek

Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9

Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.

6 órája