A vártnál előbb jöhet az MT-07 sportváltozata

2021.02.18. 10:48

Már írtunk róla, hogy a Yamaha a pletykák szerint egy idomos MT-07-en dolgozik, amire viszont nem számítottunk, hogy a legfrissebb szóbeszéd szerint még idén tavasszal be is mutatják, hogy még ebben a szezonban piacra lehessen dobni.

Kapcsolódó
Pletyka: az MT-07 idomos sportváltozatán dolgozik a Yamaha

Pletyka: az MT-07 idomos sportváltozatán dolgozik a Yamaha

Állítólag az Aprilia RS 660-ra lesz ez a válaszuk.

mt07 idom

Azzal, hogy az R6-ot kivezették a kínálatból, és csak korlátozott mennyiségben, kizárólag pályán használható változatban kapható, a kínálatban hirtelen hatalmas szakadék keletkezett az 42 lóerős R3 és a 200 lóerős R1 között.

Kapcsolódó
Nyélgázélmény diszkont áron

Nyélgázélmény diszkont áron

Mókásabb egy lassú motorral gyorsan menni, mint egy gyors motorral lassan.

Ezt a rést nem mással tömnék be, mint az MT-07 sportváltozatával, mely a 74 lóerejével és lelkesen pörgő, nyomatékos blokkjával élvezetesen használható lenne pályán is - így egyaránt ellenfele lehetne a Ninja 650-nek és a CBR650R-nek, de ha a Yamaha kellően komolyan veszi a feladatot, és megfelelő futóművet és hegyes geometriát tol az MT-07 alá, még akár az RS 660-at is megszorongathatják egy jó árral.

Kapcsolódó
Mindenkinek járna egy

Mindenkinek járna egy

Nem zavar össze az újdonságok hadával, de amit tud, abba nehéz belekötni.

Bár hallani 80 lóerős teljesítményről, nekem gyanús, hogy maradnak a 74 lóerőnél, és a tömegen sem fognak érdemben faragni, ahogyan a költségek miatt a fék és a futómű sem esik át érdemi változtatáson. De egy csutkakormánnyal és egy átdolgozott üléspozícióval már nagyot léphetnének előre.

Az egyelőre kérdéses, hogyan fogják hívni. Logikus lenne az YZF-R7, de mivel ezt a nevet korábban a Superbike VB-re szánt homologizációs modellek viselték, gyanús, hogy a Yamaha nem fogja elkoptatni ezt holmi lakossági sportgéppel.

Kapcsolódó
Motorok, amiket nem azért gyártottak, hogy az emberek megvegyék őket

Motorok, amiket nem azért gyártottak, hogy az emberek megvegyék őket

A homologizációs modelleknek egyetlen céljuk volt mindig is: versenyen nyerni. És ez egy csapda.

Az oldalról ajánljuk

Guminyomás is lefújhat a dobogóról
  • Közélet

Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.

Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.

1 órája
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

április 11., 15:13
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
  • Hírek

Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?

Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.

3 órája
Nyerj vasárnap, adj el hétfőn
  • Tesztek

Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9

Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.

tegnap, 14:20
MotoGP Katar - 2025.
  • Magazin

MotoGP Katar - 2025.

3 órája