Három új Ducatira számítunk 2021-re
Homologizációs beadványokból tudni, hogy a Ducati három új modellel készül 2021-re, amelyekre egyelőre még csak 1703 Project, 1706 Project és 1803 Project neveken hivatkoznak.

Bár pontosan nem tudni, hogy milyenek lesznek ezek az új modellek a beadott vázszámok alapján viszont nagy vonalakban ki lehet találni.
A vázszám első három karaktere a gyárra vonatkozik, a Ducati bolognai üzemében készültek ZDM-mel kezdődnek, míg a Thaiföldön gyártott darabok ML0-gyel. A negyedik karakter a modellcsaládot jelenti, vagyis hogy Multistrada, Panigale, Hypermotard, Streetfighter, Diavel, Scrambler, Monster vagy Supersport, a hetedik pedig a motorblokkra utal.
Új alváltozatokkal készül a Ducati
A Diavelből, a Multistrada Enduróból és a Scrambler Próból készül újabb kiadás.
A 1803 Project ez alapján egy új, vízhűtéses Monster lesz - ez nagyjából egybevág azzal, hogy nemrég érkeztek hírek arról, hogy egy alumínium vázas, vízhűtéses modellel váltják a Monster 821-et.
Mi lenne, ha a Ducati elhagyná a térhálós vázat?
A Monster 821-ről röppent fel a pletyka, hogy ez fog történni vele.
A 1706 Project minden bizonnyal a Multistrada V4 lesz - ezzel kapcsolatban nincs sok kérdés, már javában folyik a bevezetést megelőző kampány.
Így néz ki a Ducati Multistrada V4 teljes valójában
Ezt nyugodtan tekinthetjük késznek.
A 1703 Project sem hatalmas rejtély, egy 1000-es V4-es motorról van szó, ami alapján a legvalószínűbb, hogy a Panigale V4 R frissített változata lesz, amely a Superbike VB-s versenygép homologizációs alapja.
A jelenlegi V4 R két éve változatlan, és úgy néz ki, idén sem fogják megnyerni a világbajnokságot - az összesített tábla második helyén álló Scott Redding is jelezte, hogy a motor jó, de nem versenyképes a Kawasaki ZX-10RR ellen, és további fejlesztésre van szükség, ha meg akarják fogni Rea-t. A gyárnál úgy látszik, megfogadják a brit tanácsait - a Ducati utoljára Carlos Checával nyert Superbike-ot 2011-ben, még a 1198R-rel.
Szerelmem, Scott Redding
Jelenleg nincs nála fantasztikusabb motorversenyző. Kifejtem.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.