A motorok műszaki újdonságai szépen követik az autóipart, és ugyan már tavaly beharangozták a radaros tempomatot, 2020-ra végül senki nem lépte meg - a technológiát a Bosch fejlesztette, és vélhetően miattuk nem került be sem a KTM, sem a Ducati sem BMW újdonságaiba. Viszont most már készen áll a radaros tempomat, és a BMW elsőként be is jelentette, hogy a 2021-ben be is vezetik - vélhetően az új K 1600 GT-ben fog megjelenni az Active Cruise Control (ACC) névre keresztelt megoldás.
Nesze neked hat henger
Eddig is sokan mondták, egy igazi BMW hathengeres. Gyors és kényelmes. Mint ez. Egy motorkerékpár.

Az AAC lényege, hogy egy radarral méri a motor előtt haladó járműtől a távolságot, és bekapcsolt tempomat esetén ha az lassít, a motorosnak nem kell belenyúlnia, hanem a rendszer automatikusan tartja a követési távolságot, vagyis szükség esetén fékez, aztán pedig visszagyorsít.

Ezen felül várható, hogy a radaros egység nem csak a tempomatot egészíti ki egy új funkcióval, hanem a többi menetbiztonsági elektronikának is képes adatot szállítnai, ezzel új fejezetet nyitva az aktív biztonságirendszerek történetében.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.