Az Indian feltalálta a hűthető-fűthető motorülést
Az autók biztonsági és kényelmi extrái szépen lassan szivárognak át a motorkerékpárokba - az ABS, a kipörgésgátló, a guminyomás figyelő, a holttér figyelő, a kanyarfényszóró, az adaptív futómű mind-mind olyan újítás, amelyek sokáig csak az autók számára voltak elérhetők, de mostanra a motorok között is elterjedtek. Az Indian most újabb kényelmi extrát hoz be a motorokhoz, mégpedig a fűthető-hűthető ülést.

Az ülésfűtés közel sem újszerű, a hűtés viszont annál inkább - a ClimaCommand Classic Seat névre keresztelt ülés lelke egy thermolelektromos moldul, amely elszivattyúzza a hőt a motoros alól, ehhez tartozik egy szabadalmaztatott csatornarendszer, amely a termoelektromos modultól vezeti el a hőt vagy a hideget (attól függően, hogy éppen hűteni vagy fűteni kell), és egy grafén egység, mely nagyon jó vezető és egyben rugalmas anyag, amely optimálisan eloszlatja a hűtést és a fűtést az ülésen, miközben kellően kényelmes.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.