A Harley új igazgatója nem lelkesedik az újdonságaikért
A Harley-Davidson vezérigazgatói posztját februárban vette át Jochen Zeitz, és mostanra állt elő egy új stratégiával. Még elődje, Matt Levatich indította el a More Roads névre hallgató tervet, aminek a lényege az volt, hogy a lehető legtöbb szegmensben kezdjenek motort gyártani, tehát legyenek elektromos modellek, túraenduró és naked is, ne csak a cirkálókra összpontosítsanak. Levatich úgy gondolta, hogy a paletta bővítésével és a merész új modellekkel olyan vásárlókat húzhatnak be, akik egyébként soha nem vennének Harley-Davidsont.

Zeitz viszont nem támogatta a More Roads szemléletet, és újratervezte a márka stratégiáját. Állítólag sok újdonság ötletét visszatették a polcra, és amelyek pedig már nem lefújhatók, azoknak eltolják a bevezetését, tehát a Pan America és a Bronx például nem 2020 végén, hanem csak 2021-ben várható.
A Zeitz döntése nem független a járványtól, de az új vízhűtéses modellek nem kizárólag a gyárbezárások miatt csúsznak, és ugyanígy jártak a kisebb elektromos járművek is, melyeket Levatich nagyon szorgalmazott.

Az új vezérigazgató sem ellenzi az újítást, viszont szerinte a márka arculatába jobban illeszkedő újdonságokra van szükség, olyankora, amiknek a gazdag történelmükben volt előképe.
Vízhűtéses blokkal jönne a Harley új café racere és flat trackerje
1250 köbcentivel és modern vonalakkal jönnek, várhatóan két év múlva.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.