Ez lenne a benzinmotoros Harley Livewire?
A Harley-Davidson két új motor szabadalmát nyújtotta be, egy café racerét és egy flat trackerét - mind a kettő az új, Revolution Max blokk köré épül, és az külön érdekes, hogy az egyik nagyon ismerősnek tűnik.

A szabadalmi rajzok bármennyire is részletesek, nem derül ki róluk, hogy a vízhűtéses Revolution Max melyik változatát építik be, hiszen ugyanúgy lehet a 1275 köbcentis változat, amely a Pan Americában van, mint a Bronx 975 köbcentise.
Nagyon merész a Harley túraendurója
Egyelőre csak tanulmány, 2020-ra ígérik a szériaváltozatot.
Bár mind a kettő formája rokonságot mutat az elektromos Livewire-rel, a café racernél már-már túlzóan sok az egyezés, mintha direkt annak a benzines változata lenne.
Harley-nak Harley, csak nem úgy
Nagy napja van a hőbörgőknek: egy Harley, ami még elektromos is.
Ha valóban a nagyobb Revolution Max blokk kerül bele, akkor nagyjából 140 lóerőre és 122 Nm-re lehet számítani.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.