Ilyen lenne a Husqvarna túraendurója

2019.11.06. 14:45

Az elmúlt öt évben a Husqvarna folyamatosan szállítja az EICMA-ra az érdekesebbnél érdekesebb tanulmányokat, a KTM-hez tartozó, egykori svéd márka dizájnban folyamatosan olyat tud alkotni, hogy nem térek magamhoz.

A Husqvarna Norden 901 Concept fantasztikus lett, alapjaiban egy KTM 790 Adventure - annyi különlegességgel, hogy a KTM 790-es blokkja helyett már az új 890-es blokkot álmodták bele, a név is erre utal. Ha készülni fog a jövőben ilyen motor, abban valószínűleg az újabb technikát fogják használni - a Husqvarna a KTM prémium márkája, ez így helyes.

Kapcsolódó

A Norden ügyesen támaszkodik a Husqvarna eddigi megoldásaira, vagyis a Svartpilen és a Husqvarna 701 Supermoto egyaránt visszaköszön rajta, de mégsem egy összelapátolt katyvasz, hanem egy zseniális és koherens motor.

Kapcsolódó
Bajkeverésre alkalmas

Bajkeverésre alkalmas

Másra viszont alig. A rendszám egyetlen dolgot jelent rajta: saját lábán is kijuthat a pályára.

Elöl 21-es, hátul 18-as kerékkel szerelték, és a futóműve is komolyan vehető - ha olyan lesz terepen, mint a 790 Adventure R, akkor mondhatjuk, hogy egyszerre dizájncucc és célszerszám.

Kapcsolódó
Autópályatempóval terepen

Autópályatempóval terepen

A KTM rajongói könnyű, kezes, terepen is ügyes túramotort kértek. Felárért meg is kapják.

Az esést biztosan jól bírja, az amúgy is strapabíró tankot (törtem össze 790 Adventure-t, szóval a tank ütésállóságát tanúsíthatom) extra bukókeret védi, amelyre sárga ködlámpákat is szereltek - igaz, ez utóbbiak a pozíciójuk miatt inkább dizájnelemek, mintsem valódi ködlámpák.

Ezen felül nincs mit nagyon írni - a képekből kiderül a lényeg: BÁRCSAK ELKEZDENÉK GYÁRTANI!

Az oldalról ajánljuk

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36