A BMW 2015-ben vezette be az S 1000 XR-t, és várhatóan 2020-ra alaposabban bele fognak nyúlni a technikába - elfáradni nem fáradt el az XR, hiszen az S szériából (S 1000 R, S 1000 RR, S 1000 XR) ez a legsikeresebb modell, de 2020-tól jön az Euro5, ami miatt mindeképpen fejleszteni kell.
Szartam már be ennél kevesebbtől is
A BMW-nél elgurult a gyógyszer, ilyen agyat eldobós túramotort eddig még senki nem vállalt be.

Adná magát, hogy a frissített XR megkapja az új S 1000 RR változó szelepvezérlésű Shiftcam motorját, és azzal együtt az áttervezett vázat és lengővillát - ezekkel pedig két további jóság is érkezne, az egyik az új alkatrészek tervezett rugalmassága és a velük járó súlycsökkenés.
Valamennyi teljesítménynövekedés is előfordulhat, de az aktuális modell 160 lóereje is bőven több, mint elég, legfeljebb a konkurencia (1290 Super Adventure, Multistrada V4) nyomása miatt csalhatnak elő még kb. 5 lóerőt.
Ezen felül számíthatunk TFT műszerfalra, fullos elektronikai csomagra, és nem kizárt, hogy belekerül a Bosch radaros tempomatja is.
Az oldalról ajánljuk
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.