Újra nekifutnak a V8-ast imitáló villanymotornak
A Curtiss V8-at imitáló elektromos koncepciója nem hozta a kellő lelkesedést, ezért az egykori Confederate tervezőgárdája újra nekifutott a projektnek. Az eddigi egy tömbből mart koncepciót elengedték, és egy lényegesen könnyedebb és szellősebb formát hoztak létre.
A Curtiss megcsinálja az elektromos V8-as motorkerékpárt
V8-at imitálnak villanymotorral, a hengerek akkupakkok lesznek.

A Curtiss Hera névre keresztelt tanulmánynál továbbra is megtartották a V8-as elrendezésű akkupakkot, viszont a hengerek már tényleg hengerek, így úgy néznek ki, mintha baromi nagy ceruzaelemek lennének. Az sem segíti a téma befogadását, hogy a hengerek nem két sorban vannak, hanem a hengersorokon belül is eltolták őket a jobb hűtés érdekében.
A Hera az ihletet adó, Glen Curtiss-féle 1907-es, V8-as sebességi rekorderhez hasonlóan nagyon gyors lesz: a 217 lóerőt és 200 Nm csúcsnyomatékot fog tudni.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.