Ducati Panigale V4 R: 231 lóerő
Az olasz márka leginkább várt és piacilag legkevésbé meghatározó újdonsága a Panigale V4 versenyváltozata, a V4R, mely a szabályoknak megfelelően 998 köbcentis. Ahhoz, hogy ütőképes versenymotor lehessen belőle, sok megoldását direkt a MotoGP-ből emelték át, például kerültek rá aerodinamikai elemek, más néven szárnyak.

A legtöbb okosság viszont a blokkon belül van, kovácsolt dugattyúkkal, titán szelepekkel, titán hajtókarokkal, új főtengellyel, nagyobb szívótorokkal érkezik, és 2250-nel többet forog, mint a V4S: 16500-nál üt be a tiltás, de addigra már leadta a 217 lóerőt és 112 Nm-t, miközben menetkész tömege 193 kiló - szárazon szerényen csak 165 kiló.
De létezik hozzá Ducati Performance kipufogó (beszállítja az Akrapovic), amellyel 231 lóerőt tud 15 500-nál, így ez minden idők legerősebb, rendszámozható Ducatija. Bár az elektronika fullos, a futómű nem elektromos - hogy könnyebb legyen a versenyző igényeihez hangolni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.