Ducati Panigale V4 R: 231 lóerő

2018.11.05. 11:09

Az olasz márka leginkább várt és piacilag legkevésbé meghatározó újdonsága a Panigale V4 versenyváltozata, a V4R, mely a szabályoknak megfelelően 998 köbcentis. Ahhoz, hogy ütőképes versenymotor lehessen belőle, sok megoldását direkt a MotoGP-ből emelték át, például kerültek rá aerodinamikai elemek, más néven szárnyak.

A legtöbb okosság viszont a blokkon belül van, kovácsolt dugattyúkkal, titán szelepekkel, titán hajtókarokkal, új főtengellyel, nagyobb szívótorokkal érkezik, és 2250-nel többet forog, mint a V4S: 16500-nál üt be a tiltás, de addigra már leadta a 217 lóerőt és 112 Nm-t, miközben menetkész tömege 193 kiló - szárazon szerényen csak 165 kiló.

De létezik hozzá Ducati Performance kipufogó (beszállítja az Akrapovic), amellyel 231 lóerőt tud 15 500-nál, így ez minden idők legerősebb, rendszámozható Ducatija. Bár az elektronika fullos, a futómű nem elektromos - hogy könnyebb legyen a versenyző igényeihez hangolni.

Az oldalról ajánljuk

Rágyúrt a BMW a G-pontra
  • Hírek

Rágyúrt a BMW a G-pontra

Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.

április 1., 09:45
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
  • Hírek

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph

Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.

április 2., 14:23
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

tegnap, 11:21