Itt az új BMW R 1250 RT

2018.09.24. 11:37

Már az R 1250 GS kiszivárgásakor tudni lehetett, hogy már bemutatásra kész az R 1250 RT is, amelyet azóta nyilvánosságra is hozott a BMW. A túraváltozat is megkapta a ShiftCam változó szelepvezérléses blokkot, mely jobb gázreakciót ígér alacsony fordulaton, miközben lényegesen erősebb lett - 134 lóerőt és 143 Nm-t ígérnek.

Kapcsolódó
Leleplezték az új BMW R 1250 GS-t

Leleplezték az új BMW R 1250 GS-t

Az új GS mellett az R 1250 RT is megkapja a változó szelepvezérlésű blokkot.

Az RT többi része nagyjából érintetlen marad, vagyis főleg szemmel nem látható újításokról van szó: például továbbfejlesztett kipörgésgátlóról és más elektronikákról. Ezen felül az RT-hez is elérhető lesz az extralistáról a továbbfejlesztett félaktív futómű - az új Dynamic ESA már automatikusan állítja a rugóelőfeszítést és megy utána a nagyobb terhelésnek.

Az új RT csúcspontja így is a blokk lesz, melynek a legfontosabb különlegessége a kétféle vezérműtengely-bütyökprofil, amit egy váltójárattal elektronikusan kapcsol a motorvezérlés a fojtószelep-állásától függően. Ezen felül nagyobb lett a lökettérfogata, illetve a vezérműtengelyek meghajtásán is változtattak, az eddigi görgős lánc helyett fogazott láncot használnak.

Az oldalról ajánljuk

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

április 11., 15:13
Nyerj vasárnap, adj el hétfőn
  • Tesztek

Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9

Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.

2 órája
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10