A Curtiss megcsinálja az elektromos V8-as motorkerékpárt
A Curtiss Motorcycles - a Confederate utódja - méregdrága, art deco elektromos motorokat gyárt, még ha az első modelljük, a Warhawk egy V2-es benzines volt, de a következő típusuk, a Zeus már villanyos - és most beharangozták a harmadikat, ami végre az a merész őrület, amit az első pillanatoktól vártunk. A Hera egy full elektromos motor, mely az 1907-ben gyártott Curtiss V8 előtti tisztelgés. Még egyszer: V8-at imitálnak villanymotorral.
A Curtiss Motorcycles névadója, Glenn Curtiss 1907-ben egy V8-as motorral szerelt, mai fogalmaink szerint leginkább biciklinek tekinthető járművel 219,3 km/h-s rekordot állított fel. Egyelőre csak egy CGI-tervet hoztak le a Heráról, és azon látszik, hogy a V8 hengereit akkupakkokkal imitálják, a váz és a futómű megoldásai a Zeus-ra hasonlítanak, és megtartják az 1907-es szellemi ős 167 centis tengelytávját, valamint azt ígérik, hogy gyorsabb és kényelemsebb lesz, mint a Curtiss V8.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.