Az angolok elkészítették a legvagányabb flat trackert
Az angol CCM-nek annyira megy a szekér, hogy rövid időn belül bemutatták a Spitfire alapjain a harmadik modelljüket, az FT6 Flat Trackert.

Az első modelljük egy 599 köbcentis, könnyű építésű café racer volt, ami egyből annyira sikeres lett, hogy rögtön utána bemutatták a Spitfire Scramblert is, bütykös gumikkal, más sárvédővel, üléssel és kormánnyal. Ugyanezekre az alapokra épül a Spitfire FT6 Flat Tracker is, a váz továbbra is ugyanaz a kézzel hegesztett, pillekönnyű csőváz, ám ezúttal a körítés egészen más.
Még be sem mutatták, de már elkapkodták a légies scramblert
A CCM Spitfire Scramblerből mindössze 250 készül, 100-at már látatlanban megvettek.
Egyszemélyes flat track ülést kapott, melynek a váza szénszálas műanyagból készül, ahogyan az oldalsó rajtszámlap is. A flat track gumikat ezúttal 19-es öntött felnikre húzták, illetve egészen új az első lámpa és a kipufogó is.
A motor teljesítménye 55 lóerő, legnagyobb nyomatéka 54 Nm, mindehhez bravúros, 125 kilós saját tömeg tartozik. Az FT6-ból mindössze 250 darab készül, melyet nagy valószínűséggel még a gyártás előtt elkapkodnak a rajongók.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.