Teljesen új motort terveznek a Moto Guzzinál
Az emissziós szabványok nem barátai a léghűtéses motoroknak. Ideig-óráig még lehet optimalizálgatni őket, de egy ponton túl már nem éri meg - ezért is tűnt el a Stelvio a Moto Guzzi kínálatából 2017-re.

Persze a Stelvio eleve nem volt húzómodell, nyolc év alatt hétezret adtak el belőle, így egyértelmű volt, hogy soha nem fog bejönni az Euro4-es továbbfejlesztés ára, ezért egyszerűen elkaszálták - mostanra a V7, a V9 és a Calfiornia modelleken kívül nem is maradt más a Guzzi kínálatában.
Hogyan tovább?
Erre a kérdésre adott választ Davide Zanolini, a Piaggio kommunikációs vezetője, amikor elmodta, hogy egy teljesen új motoron dolgoznak, és forradalmi újítás lesz a márka számára. Bár ennél többet nem árult el, azt sejteni lehet, hogy a BMW és a Harley-Davidson mintájára vízhűtéses hengerfejet várhatunk léghűtéses hengerekkel.
Eköré pedig rengeteg különböző motort tudnak építeni majd, túraendurótól kezdve túramotoron át egészen a klasszikus utcai nakedekig.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Két endurót mutatott be a Triumph
A Triumph TF450-E és a TF250-E két rendszámozható bokorharcos.
- Közélet
Káosz és fájdalom: szerencsétlen bukás miatt lehet izgalmas a szezonMotoGP Egyesült Államok – 2025.
Az Amerikai Nagydíjon megtört Marc Márquez tökéletes szériája a MotoGP 2025-ös szezonjában, amiből a nézők profitálhatnak.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.