Egyelőre semmilyen alapja nincs a pletykának, de annyira jól hangzik, hogy egyszerűen nincs szívem csak úgy átlépni fölötte: a Kawasaki H2-ből készülhet egy túrásabb változat.

Az egyelőre csak H2 GT néven emlegetett típus ötlete nem annyira elrugaszkodott gondolat, mint amennyire elsőre tűnik. Gondoljunk csak a KTM 1290 Super Duke GT-re, vagy a BMW S 1000 XR-re - az őrült, sportcélú technika némi átalakítás mellett túrára is alkalmas lehet, illetve ha több modellbe szerelik az űrtechnikát, hamarabb visszajön a fejlesztési költség.
Szartam már be ennél kevesebbtől is
A BMW-nél elgurult a gyógyszer, ilyen agyat eldobós túramotort eddig még senki nem vállalt be.
Gyilkossági kísérlet
Ez egészen biztosan nem egy újságíróknak felkészített, preparált tesztmotor volt.
Az 1000 köbcentis, négyhengeres, kompresszoros blokk adná magát, hogy egy kétszáz lóerő fölötti sport-túra motort építsenek köré - nagyobb idomok, magasabb kormány, oldaldobozok, és lényegében készen lenne minden idők leggyorsabb túragépe.
Ha esetleg mégis lenne igazságalapja a történetnek, akkor sem valószínű, hogy 2019 előtt szériamotor lenne belőle.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.