Mégsem vált be a Hondának az egy vezérműtengely

2017.09.14. 13:16

Az MX2 (125 kétütem és 250 négyütem) világbajnokságon idén nem remekel a Honda, összesítésben 11. helyen áll a legerősebb versenyzőjük - ennek tükrében éppen ideje volt egy új CRF250R-nek.

A 2018-as krosszmotorjuk teljesen új blokkot kapott, elhagyták az eddigi unicam rendszert, a két vezérműtengelyes motor nagyobb furatot és kisebb löketet kapott, új szívó résszel, dugattyúval és később kezdődő piros zónával - mindez 9%-kal nagyobb teljesítményt hozott. A dupla kipufogóról elsőre azt hinné az ember, hogy felesleges extra súly, de szelepenkénti leömlővel készülnek, és állítólag javítják a motor egyensúlyát, illetve így jobbak a gázáramlások, amikre a teljesítmény miatt van szükség.

Ennél talán fontosabb újítás, hogy végre önindítóval látták el a motort, egy könnyű lítium akkumulátor segít, hogy ne kelljen rugdalni. Emellett a CRF kapott egy üzemmódválasztó-gombot, amivel könnyen pályához igazítható a motorkarakter - van egy alap, egy lágy és egy agresszív mód, függően attól, hogy csúszós a nyom, vagy jó a tapadás.

Új a segédváz, amelynek köszönhetően lejjebb került a motor súlypontja, ezzel az irányíthatóság javult, illetve elhagyták a légrugós első villát - ismét acélrugó van a 49 mm átmérőjű Showa telószárakban. Elhagyták a műanyag tankot, az újat vékony titánlemezekből készítették.

Az oldalról ajánljuk

Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
  • Hírek

Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto

A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.

április 23., 13:29
MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
  • Hírek

MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve

Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.

tegnap, 09:22
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
  • Hírek

Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM

Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.

tegnap, 14:40