Divatos tárgynak nézed, de rideg versenytechnika
Elkészült az Indian Scout FTR750 flat track versenymotor megvásárolható változata. Két gond van vele:
1. 14,5 millió forintba kerül
2. kizárólag versenypályán használható

A célközönséget viszont ez egyáltalán nem zavarja, hiszen nem magánembereknek szeretnék eladni, hanem privát versenycsapatoknak, hogy a világ összes flat track bajnokságában legyen mivel megverni a Harley-Davidsonokat. Ennek megfelelően szigorú versenytechnikáról van szó, még ha eléggé hasonlít is a hipszterek épített motorjaihoz. Első fék nincs, az idomok szénszálas műanyagból készültek, mondom, célszerszám ez.
Műszakilag köszönőviszonyban sincs az utcai Scout modellekkel, és műszaki adatokat sem nagyon közöltek róla. A futóművet az Öhlins szállítja, elöl még a villaszög és az utánfutás is állítható, hátul pedig a lengővilla bekötési pontjával lehet variálni. A teljesítményről biztosat nem tudhatunk, a hozzáértők szerint valahol 95 és 100 lóerő között lehet, más források szerint akár a 110-et is elérheti a tízezer fölé forgatható, 53 fokos hengerszögű blokk.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.
- Hírek
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.
- Hírek
MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.
- Hírek
Ferenc pápa és a motorok: egy különleges kapcsolat a hit és a közlekedésbiztonság jegyében
Ferenc pápa temetésének tiszteletére Ádám összegyűjtött néhány emlékezetes pillanatot, amikor az egyházfő és a motorok kapcsolatba kerültek.