Scramblerrel nyomul a Triumph is
Teljesen új vázba építették be a Street Twinből már ismert 900 köbcentis blokkot a Triumph mérnökei. Így született meg a Street Scrambler, amelyet a milánói motorszalonon mutattak meg a nagyközönségnek. A vázat igyekeztek úgy kialakítani, hogy az a leginkább megfeleljen a scrambler stílusnak. A formatervezők az egyszerűségre törekedtek, de fontos szempont volt a testreszabhatóság is. A dupla kipufogót magasra húzták, az ülés cserélhető, lábtartóból pedig túra-stílusút kapunk.

A korábbi Triumph Scramblerénél szélesebb a kormány, és átgyúrták a féket, valamint a futóművet is. Előre 41 milliméteres Kayaba villa került, tizenkét centis rugóúttal, a hátsó Kayaba rugóstagok ugyanennyire ülnek össze. A lassítást elöl egy 320 mm-es, hátul egy 255-ös tárcsa segíti, mindkét esetben kétdugattyús Nissin nyereggel. Az első kereket 19 colosra cserélték.
Bár a scramblerezés a klasszikus, retrós stílusról szól, azért a Street Scramblert telepakolták modern technikai berendezésekkel is. A pénzünkért kapunk elektromos gázmarkolatot, kikapcsolható blokkolás- és kipörgésgátlót, ledes hátsólámpát, USB-s töltőt és indításgátlót is. A nagy kerek műszerről leolvashatjuk a megtett kilométereket, a fordulatszámot, az aktuális sebességfokozatot, a hatótávot, az üzemanyagszintet, az időt és a kipörgésgátló beállításait is.
Az új Triumph külsejét 150 különböző kiegészítővel variálhatjuk. Ha pedig A2-es jogsival szeretnénk vezetni a Street Scramblert, azt is megtehetjük: Európában teljesítménykorlátozó csomagot is rendelhetünk hozzá. Azt egyelőre nem tudni, pontosan mennyibe kerül, és mikor kerül a kereskedésekbe a gép.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.