Jövőre érkezik a GSX-R125, ami a kategóriájának legkönnyebb, legjobb súly-lóerő arányú, legjobban gyorsuló modellje lesz - legalábbis a Suzuki szerint, az állításokat igazoló adatokat ugyanis még nem hozták nyilvánosságra.

Ezeket tehát legfeljebb bemondásra hihetjük el, viszont egy sor érdekes extrát vonultat fel a GSX-R125, amikkel nem lehet vitatkozni. Ilyen a kulcs nélküli indítás, aminek szinte minden motoron alapnak kéne már lennie, vagy a LED-es világítás, ami jelenleg még csak a kimondottan drága nagymotorok sajátja.
Bár szintén nincs róla adat, de a Suzuki kiemeli a kis sportmotor fogyasztását is, ami az alacsony súly, a jól optimalizált blokk és a szélcsatornás tervezés közös eredménye - tehát ha nem is tudjuk pontosan, mekkora hatótávra kell számítani a 11 literes tank alapján, de nem túlzás azt gondolni, hogy bőven 300 kilométer fölötti értékre számíthatunk.
Várhatóan 2017. őszén indul a forgalmazása.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.