Ahogy arról már februárban beszámoltunk, ráncfelvarráson esett át a Triumph Tiger Sport. Az átdolgozott változat külsőre alig-alig tér el az elődtől: állítható lett a színezett szélvédő, átfaragták a lábtartókat, módosították a visszapillantókat.

Azt is lehetett már tudni, hogy felfrissített blokkot kapott a Tiger Sport, azonban a műszaki adatokkal egyelőre adósak voltak a gyáriak. Ezt a hiányosságot most pótolták, de igazán nagy meglepetésekkel nem szolgáltak. Az elődhöz hasonlóan 125 lóerő maradt a csúcsteljesítmény, a legnagyobb nyomaték pedig 104 newtonméter. Ezeknek a leadása változott valamicskét, ugyanis a középső fordulatszám-tartományban öt százalékkal nagyobb teljesítményt és négy százalékkal több nyomatékot ígérnek.
Módosították továbbá a kipufogót, csúszókuplungot szereltek be, ezzel elkerülve a hátsó kerék blokkolását agresszívabb visszaváltásoknál. Állítólag emellett még a fogyasztásból is sikerült faragni. Ez konkrétan 5,2 literes étvágyat jelent száz kilométeren, tehát a 20 literes üzemanyagtartály közel 400 kilométerre elegendő.
A másik lényeges újítás, hogy a Tiger Sport fullos elektronikai csomagot is kapott. Van elektronikus gázkar, több fokozatban állítható blokkolás- és kipörgésgátló. Ezeken kívül pedig tempomatot is kapott a gép. A forgalmazást április végétől kezdik. A ráncfelvarrott motorkerékpárért nagyjából tízezer fontot (négymillió forintot) kérnek el.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.