Tavaly már a bevezetés után gyorsan elkapkodták, ezért a 2016-os modellévre újra piacra dobja a Magnum X-1-est a Victory. Az amerikai gyártó a márka égisze alatt valaha gyártott leghangosabb baggerként hivatkozik a modellre. Igaz, itt nem a fülrepesztő, riasztókat beindító kipufogóra kell rögtön gondolni: motorkerékpárhoz képest egészen komoly hangrendszerrel szerelték fel a gépet.

Ez a gyakorlatban tíz hangszórót jelent, kétszáz wattos összteljesítménnyel. Ezekből jutott többek közt az oldaldobozokba és a fejidom burkolatába is. A rendszerhez bármilyen bluetooth-képes eszközt csatlakoztathatunk, a zeneszámok közül egy információs kijelző segítségével választhatunk.
A Victorynál kimondottan ezekre hegyezik ki a Magnum X-1 marketingjét, így a műszaki adatokra kicsit nehezebb ráakadni. Az 1731 köbcentis, négyütemű V2-es hengerszöge ötvenfokos, a teljesítményadatokat viszonylag jól titkolják. A méretes blokkhoz hatsebességes váltó tartozik. A megállásról elöl két, hátul egy 300 milliméteres tárcsa gondoskodik (négy- illetve kétdugattyús nyergekkel).
Emellett különleges szürke fényezéssel, valamint ledes első fényszóróval és hátsó lámpával szerelték fel a Magnumot. A gyártó honlapján és a márkakereskedésekben számos kiegészítőt is kínálnak, amelyekkel egyedibbé lehet tenni a baggert. A Magnum X-1 ára 23 499 dollár körül indul, tehát 6,5 millió forintnyi összeget kell érte kicsengetni.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.