Két újdonsága már biztosan lesz a Moto Guzzinak
Megérkeztek az első képek a Moto Guzzi új Baggeréről, amit novemberben, az EICMA-n fognak bemutatni. Ezek már csak levezető tesztkörök lehettek, hiszen csak pár hét van hátra a hivatalos bemutatóig. Az típus előzményét, az MGX-21 tanulmányt egy éve mutatták be, és akkora lelkesedést váltott ki a dobozos-fejidomos 1400 California, hogy a Guzzi vezetői a sorozatgyártás mellett döntöttek.

A bagger változat egyértelműen az Egyesült Államoknak készül, az ottani piacon van szemmel látható kereslet az ilyen felépítésű motorok iránt.
A hatalmas V2-es túramotor mellett egy új V7 változatot is megörökített az elhivatott kémfotós - igazából nehéz megmondani, hogy mi lehet rajta az újdonság - elképzelhető, hogy a 750-es blokk lökettérfogatát 850-re növelték, de ez tényleg csak tippelgetés, hivatalosan még senki nem erősítette meg. Az sem kizárt, hogy egyfajta baby-Audace státuszú motornak szánják az új V7-et, ami motorépítőknek lehet kiváló alap, ám az 1400-as batárnál lényegesen olcsóbban juthatnának hozzá - akik szerint ez a forgatókönyv a valószínű, azok többnyire a ballonos első gumival, az öntött sokküllős felnivel és az éles vonalú tankkal érvelnek.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.