Az autó- és motorkerékpár-iparban időről időre feltűnnek olyan gépek, amelyek kimondottan alkalmasak a közönség megosztására. Bár ezek legtöbbje a tanulmány fázisában elhal, olykor mégis eljut a gyártásig egy-egy olyan csoda, mint a Nissan száguldó pélója, vagy éppen a Fiat Multipla.

A motorosoknál nemrég a Yamaha sokkolt a hangszerrészleg segítségével, most pedig a Hondánál gurult el a formatervezők gyógyszere. A Bulldog névre keresztelt koncepciómotor első ránézésre – zömök teste és bukócsővel védett ikerfényszórói miatt – sokkal inkább egy beszteroidozott csigára hasonlít, mint félelmetes kutyára. A látszólag széles tank egyébként mindkét oldalon tárolórekeszeket rejt, hátra pedig egy klasszikus, csőből hajlított csomagtartót is találunk. Ezekkel a túrázókat, kempingezőket céloznák meg a japánok.
A robusztus felépítéshez alacsony súlypont, 730 milliméteres ülésmagasság és 15 colos, széles kerekek tartoznak. Mindehhez egy 399 köbcentis, sorkettes, folyadékhűtéses blokkot társítottak, amely ugyan nem tűnik erőműnek, de a gyáriak szerint a Bulldog fürge lesz tőle, miközben kezdő motorosok számára is könnyen kezelhető.
A szokatlan, minden bizonnyal megosztó, ám korántsem stílustalan koncepciót a jövő héten kezdődő Tokyo Motorcycle Show-n állítják ki először.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rövid feltámadás után ismét leáll a KTM
Bizakodóak, július végén visszaállnának a rendes kerékvágásba.
- Hírek
Ledobja magáról a legázsiaibb motorokat a CFMoto
A CFLite a CFMoto almárkája, ahol az igazán kisköbcentis modelleket találjuk.
- Hírek
MT-10: Euro5+ általi halálra ítélve
Nem fektet erőforrásokat a Yamaha abba, hogy az MT-10 brutálnaked továbbra is forgalmazható legyen Európában.