Az MV Agusta június elejére ígérte legújabb háromhengeres sportmotorja bemutatását. Az olasz motorgyártó be is tartotta ígéretét, hiszen kiadta az első hivatalos képeket és információkat az F3 800-ról.

A várakozásoknak megfelelően az újdonságba is a Brutale 800-ból megismert, 798 köbcentis háromhengeres blokkot szerelték, a korábbi 125 lóerő helyett azonban 148-at sikerült kipréselni belőle. Az olaszok ráadásul azt is elárulták, hogy az F3-at eredetileg is 800-asra tervezték, de végül úgy döntöttek, először a 675-öt dobják piacra.
A 173 kilogrammos száraz tömegű sportmotor megállításáról Brembo Monobloc fékrendszer gondoskodik, és az F3 675-ben bemutatott MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) integrált motorvezérlési rendszert is megörökli az új F3-as.
Az MV Agusta nyolcszázasa elsősorban a Suzuki GSX-R 750 és a Ducati Superbike 848 vetélytársa lehet a piacon. Árban éppen e két motor között helyezkedik el, hiszen 13999 euróért (4,1 millió forint) kínálják majd – a Suzukitól 500 euróval drágább, a Ducatitól azonban közel 800 euróval olcsóbb lesz.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.