
Évtizedekkel ezelőtt óriási szenzáció volt, amikor a japánok 1959-ben először jöttek át versenyezni: a nézők és a konkurensek is hitetlenül és érdeklődve bámulták gépeiket az Isle of Man TT-n. Most hasonló a helyzet, csak a Honda helyett a kínaiak jönnek: a CF Moto angol márkája, a WK rajthoz áll a legendás utcai verseny Lightweight kategóriájában.
A 650-es gépet az ausztrál David Johnson vezeti majd – nem újonc, 2010-ben indult először, sikeresen teljesítette a Superstock és Superbike kategóriát. A WK-s Henry Maplethorpe elmondta:„Büszkék vagyunk és nagyon izgatottak – ez egy új korszak nem csak a kínai motorok, hanem a világ számára is. A fejlesztést és a felkészítést a Hampshire Motorcycles végzi – teljes támogatottságunkat élvezik. A kínai CF anyacég is figyelemmel kíséri munkánkat, érzik az esemény jelentőségét.”
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.